Palautusehdot
Voit palauttaa tuotteet meille 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta.Tavaran tulee olla käyttämätön , 100 % kunnossa, vahingoittumaton, tahraton ja alkuperäisessä pakkauksessaan.
Sinulla on oikeus käyttää tavaroita vain siinä määrin kuin on tarpeen tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Voit käsitellä ja tarkastaa tavaroita vain tavalla, joka on mahdollista myymälässä.
Esimerkiksi:
- Voit ottaa kahvinkeittimen laatikosta, koota ja tarkastaa sen silmämääräisesti, mutta et voi ottaa sitä käyttöön.
- Voit ottaa myllyn laatikosta, koota sen ja tarkastaa sen silmämääräisesti, mutta et voi jauhaa kahvia myllyllä.
Minne palautetut tavarat tulee lähettää?
Toimitusmaa: Finland
Packeta.de
92888698 - oekokapseln.de
Schloßplatz 2
086 48 Bad Brambach

Käsittelemme tuotepalautukset luotettavan logistiikkakumppanimme Packetan kautta. Jotta prosessi olisi mahdollisimman sujuva, olemme perustaneet paikalliset palautusosoitteet eri puolille Eurooppaa. Tämä tarkoittaa, että sinun ei tarvitse lähettää palautettavaa tuotetta suoraan varastollemme Slovakiaan.
Muista lisätä verkkokauppamme palautustunnus (Return ID) osaksi paketin osoitetta. Näin voimme tunnistaa ja käsitellä palautuksesi viivytyksettä. Ilman tätä tunnusta emme voi taata, että paketti saapuu meille.
Kuinka pakata tavarat ja mitä laittaa lähetykseen?
Pakkaa tavarat huolellisesti, jotta ne eivät vaurioidu kuljetuksen aikana. Voit myös käyttää pakkausmateriaalejamme (jos niitä vielä löytyy), se on ympäristöystävällisempää :-).
Liitä tämä peruutuslomake paketin mukana. Jos sinulla ei ole tulostinta, voit lähettää sen meille sähköpostitse. On parasta, jos lähetät meille myös IBAN-tunnuksesi, jotta voimme välttää kirjoitusvirheet, kun luemme käsinkirjoitettua IBAN-numeroasi.
Lähetä tavarat 100% hyvässä kunnossa, ilman vaurioita, ilman likaa ja alkuperäisessä pakkauksessa.
Milloin ja miten saan hyvitykseni?
Palautamme sinulle heti, kun paketti on toimitettu meille ja olemme tarkastaneet sen. Tämä tapahtuu yleensä 5-8 työpäivän kuluessa siitä, kun tavarat on toimitettu palautusosoitteeseemme maassasi.
Jos maksoit tilauksesi verkossa, hyvitämme summan tilillesi, joka on linkitetty verkkomaksussa käyttämäsi korttiin.
Jos maksoit pankkisiirrolla tai valitsit postiennakolla, ilmoita meille IBAN-tili, jolle meidän tulee palauttaa rahasi.
Etsitkö jotain muuta?
Täydelliset sopimuksen peruuttamisen ehdot löytyvät täältä.
Yhteystiedot ja laskutustiedot löydät täältä.