Käyttöehdot

Käyttöehdot

1. Yleistä tietoa

Nämä ehdot koskevat verkkokaupassa www.4barista.fi tehtyjä etäsopimuksia Myyjän ja Ostajan välillä lain nro 102/2014 Coll. kuluttajansuojasta tavaroiden myyntiin tai palvelujen tarjoamiseen etänä.

Myyjä on NajTrade sro, Húskova 31, 040 23 Košice, Slovakia. Yritystunnus 50590502, verotunnus 2120382396, ALV-tunnus: SK2120382396. Puhelinnumero. +421 944 750 100, sähköposti: info@4barista.fi Rekisteröity käräjäoikeuden kaupparekisteriin Košice I, Section Sro, tiedosto nro. 40217 / V.

Ostaja on kuluttaja eli luonnollinen henkilö, joka kuluttajasopimusta tehdessään ja täyttäessään ei harjoita elinkeino- tai ammattitoimintaansa. Yrittäjien ostoihin sovelletaan kauppalakia nro. 513/1991 Coll.

Kuluttajansuojaa valvova viranomainen on SOI Inspectorate for Košice Region, Vrátna no. 3, 043 79 Košice 1.

Palautusosoite:

Packeta.de
92888698 - oekokapseln.de
Schloßplatz 2
086 48 Bad Brambach

2. Tilaus ja sopimus

Ostajan suorittaman tilauksen lähettäminen katsotaan siviililain mukaiseksi ehdotukseksi tehdä sopimus Myyjän verkkokaupassa tekemän tarjouksen perusteella. Sopimus syntyy, kun Myyjä vahvistaa tilauksen.

3. Tuotteiden hinnat

Kaikki verkkokaupan tuotteiden hinnat ovat lopullisia ja sisältävät kaikki verot. Myyjä on arvonlisäveron maksaja. Tuotteen hinta ei sisällä toimituskuluja, ne on lueteltu täällä https://www.4barista.fi/shipping.html ja ostoskorissa ennen tilauksen tekemistä, jossa Ostaja näkee myös tilauksen kokonaishinnan, mm. toimituskulut.

Kaikki tällä sivulla mainitut tarjoukset ja erikoishinnat ovat voimassa niin kauan, kunnes listattuja tuotteita on loppunut varastosta.

Ostaja ymmärtää, että saattaa olla tilanteita, joissa myyjän ja ostajan välinen sopimus jää tekemättä, erityisesti jos ostaja tilaa tavaraa hintaan, joka on julkaistu virheellisesti myyjän virheen seurauksena. sisäinen tietojärjestelmä tai työntekijän tekemä virhe. Myyjällä on tällöin oikeus vetäytyä sopimuksesta myös sen jälkeen, kun Ostaja on saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta Myyjä ilmoittaa Ostajalle. Esimerkkejä siitä, milloin virheellisesti julkaistu hinta saattaa ilmetä, ovat seuraavat tapaukset, mutta eivät rajoitu näihin:

  • tavaran hinta on ensisilmäyksellä virheellinen (esim. se ei ota huomioon ostohintaa tai tavaroiden tavanomaista hintaa),
  • tavaran hinnasta puuttuu tai siinä on yksi tai useampi ylimääräinen numero,
  • alennus tuotteista on yli 50 %.

Jos on epäselvyyttä siitä, onko tavara todella alennettu tai onko tavaran hinnassa ilmeinen virhe, ostaja on velvollinen ottamaan yhteyttä myyjään ja tarkistamaan tiedot hinnan oikeellisuudesta.

4. Tavaroiden maksaminen

Myyjä hyväksyy tilattujen tuotteiden maksun sivulla https://www.4barista.fi/shipping.html määritellyillä tavoilla

Osa verkkokaupassa tehdystä tilauksesta on Ostajan velvollisuus maksaa Myyjälle tilattujen tuotteiden hinta.

5. Tavaroiden toimitus

Normaali toimitusaika riippuu maasta (mutta yleensä enintään 5 työpäivää). Mikäli toimitusaika muuttuu, myyjä ottaa yhteyttä ostajaan tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Ennakkomaksutapauksessa Myyjä lähettää tavarat vasta, kun maksu on hyvitetty Myyjän tilille.

Ostajan katsotaan vastaanottaneen tavaran, kun ostaja tai ostajan nimeämä kolmas osapuoli (muu kuin rahdinkuljettaja) hyväksyy tilatun tavaran kaikki osat tai jos (a) tilatun tavaran Ostaja yksittäisessä tilauksessa toimitetaan erikseen, viimeisen toimitetun tuotteen hyväksymishetkellä; (b) toimitus tapahtuu useissa osissa tai osissa viimeisen toimitetun osan tai kappaleen vastaanottohetkellä; (c) tavarat toimitetaan toistuvasti tietyn ajan kuluessa, kun ensimmäiset tavarat hyväksytään tilauksesta.

6. Valitusohjeet

Myyjä on vastuussa tuotteiden virheistä, kun ne toimitetaan ostajalle. Hän ei vastaa käytöstä tai kulumisesta johtuvista vioista. Jos tavara on myyty halvemmalla, myyjä ei ole vastuussa virheestä, josta on neuvoteltu halvemmalla. Mikäli tavarat eivät ole pilaantuvia tai käytettyjä, myyjä vastaa virheistä, jotka ilmenevät tavaran vastaanottamisen jälkeen takuuaikana (takuu).

Uusien tuotteiden takuuaika on 24 kuukautta ja alkaa siitä päivästä, jona Ostaja on vastaanottanut tavaran. Käytettyjen tuotteiden takuuaika on 12 kuukautta. Jos myytyyn tuotteeseen, sen pakkaukseen tai käyttöohjeeseen on merkitty käyttöaika, takuuaika ei umpeudu ennen tämän ajanjakson umpeutumista.

Takuutodistus myönnetään ostajan pyynnöstä. Ostotodistus riittää vaatimuksen tekemiseen.

Mikäli tavarassa on korjattavissa oleva virhe, ostajalla on oikeus saada se veloituksetta, oikea-aikaisesti ja tarkasti korjatuksi. Myyjä korjaa virheen ilman aiheetonta viivytystä.

Ostajan ei kuitenkaan tule jatkaa sen tuotteen käyttöä, jossa virhe on havaittu. Mikäli vika ilmenee oston jälkeen, siitä on ilmoitettava välittömästi sen havaitsemisen jälkeen ja viimeistään takuuajan päättyessä. Takuuajan päätyttyä myös reklamaatiooikeus raukeaa.

Tiettyyn materiaaliin tai käyttöön liittyvää kulumista ei pidetä virheenä. Jos myydyn tuotteen luonne on sellainen, että sen käyttöikä on lyhyempi kuin takuuaika, ja jos tuote on tyypillisesti kulunut regular-käytöstä ennen takuuajan umpeutumista, tätä ei pidetä virheenä.

Ostaja voi virheen korjaamisen sijasta vaatia tavaran vaihtamista tai, jos virhe koskee vain osaa tavarasta, tämän osan vaihtamista edellyttäen, että tästä ei aiheudu suhteettomia kustannuksia suhteessa tavaran hintaan tai vian vakavuus. Virheen korjaamisen sijaan Myyjä voi aina vaihtaa viallisen tuotteen virheettömään, ellei tämä aiheuta ostajalle vakavia vaikeuksia. Mikäli virhe ei ole muokattavissa ja se estää tuotteen käyttämisen virheettömänä tuotteena, ostajalla on oikeus vaihtaa tuote tai peruuttaa sopimus. Ostajalla on samat oikeudet korjattavissa olevien virheiden osalta, mutta jos ostaja ei pysty käyttämään tuotetta asianmukaisesti vian toistumisen vuoksi korjauksen jälkeen tai jos virheitä on paljon. Muiden korjaamattomien virheiden tapauksessa ostajalla on oikeus kohtuulliseen alennukseen tavaran hinnasta.

Myyjä käyttää virhevastuusta johtuvia oikeuksia osoitteessa NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice. Jos takuuasiakirjassa kuitenkin todetaan, että takuupalvelu on lähempänä Myyjää tai Ostajaa, Ostaja käyttää oikeuttaan tuotteen korjaamiseen takuuhuollossa. Takuuhuolto on velvollinen korjaamaan tuotteen viimeistään 30 päivän kuluessa.

Vaihdettaessa takuuaika alkaa uuden tuotteen toimittamisesta. Sama pätee, jos takuun alainen osa on vaihdettu.

Reklamaatiolla tarkoitetaan reklamaatiomenettelyn päättämistä luovuttamalla korjattu tuote, vaihtamalla tuote, palauttamalla tuotteen ostohinta, maksamalla kohtuullisen alennuksen tuotteen hinnasta, kirjallista hyväksymispyyntöä tai perusteltu hylkääminen.

Reklamaatiota tehtäessä Myyjän on määritettävä valituksen käsittelytapa välittömästi tai monimutkaisissa tapauksissa viimeistään 3 arkipäivän kuluessa valituksen tekemispäivästä, perustelluissa tapauksissa, erityisesti kun on tehty monimutkainen tekninen kunnon arviointi. tuotetta tai palvelua tarvitaan. Kun valituksen käsittelytapa on päätetty, valitus on käsiteltävä välittömästi tai perustelluissa tapauksissa myöhemmin, kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluessa valituksen tekemisestä. Tämän ajanjakson päätyttyä Ostajalla on oikeus peruuttaa sopimus tai vaihtaa tuote uuteen.

Jos Ostaja on tehnyt tuotteesta vaatimuksen ensimmäisten 12 kuukauden kuluessa ostopäivästä, Myyjä voi asiantuntijalausunnon tuloksesta riippumatta ratkaista vaatimuksen vain hylkäämällä sen asiantuntijalausunnon perusteella, eikä hän vaadi Ostaja maksaa asiantuntijalausunnon kulut tai muut asiantuntijalausunnon kulut. Myyjä on velvollinen toimittamaan ostajalle jäljennöksen asiantuntijalausunnosta, joka perustelee vaatimuksen hylkäämisen viimeistään 14 päivän kuluessa vaatimuksen käsittelypäivästä. Mikäli Ostaja jättää tuotereklamoinnin 12 kuukauden kuluttua ostopäivästä ja Myyjä hylkää reklamaation, Myyjä ilmoittaa reklamaatiotodistuksessa kenelle Ostaja voi lähettää tuotteen asiantuntija-arviointiin. Jos tuote lähetetään nimetylle henkilölle asiantuntijalausuntoa varten, asiantuntijalausunnon kustannukset ja kaikki muut siihen liittyvät kulut vastaa Myyjä asiantuntijalausunnon tuloksesta riippumatta. Jos Ostaja osoittaa asiantuntija-arviolla, että myyjä on vastuussa virheestä, ostaja voi tehdä uuden valituksen; takuuaika ei pääty asiantuntija-arvioinnin aikana. Myyjä on velvollinen korvaamaan ostajalle 14 päivän kuluessa uudistetun vaateen kaikki asiantuntijalausunnosta aiheutuneet kulut sekä kaikki siihen liittyvät kohtuudella aiheutuneet kulut. Palautettua vaatimusta ei voida hylätä.

Myyjä on velvollinen toimittamaan ostajalle vahvistuksen vaatimuksesta. Jos reklamaatio tehdään sähköpostitse, myyjä on velvollinen lähettämään viipymättä todisteen valituksesta Ostajalle; jos todistetta ei ole mahdollista lähettää välittömästi, se on lähetettävä välittömästi ja viimeistään yhdessä todisteen kanssa valituksen käsittelystä; Reklamaatiovahvistusta ei tarvitse lähettää, jos ostaja voi todistaa valituksen toisin.

7. Palauta tuotteet – Peruuttaminen sopimuksesta ilman syytä

Ostajalla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta syytä ilmoittamatta. Vain kuluttaja voi käyttää tätä oikeuttaan.

Ostajan katsotaan vastaanottaneen tavaran, kun ostaja tai ostajan nimeämä kolmas osapuoli (muu kuin rahdinkuljettaja) hyväksyy tilatun tavaran kaikki osat, tai jos (a) tilatun tavaran Ostaja yksittäisessä tilauksessa toimitetaan erikseen, viimeisen toimitetun tuotteen hyväksymishetkellä; (b) toimitus tapahtuu useissa osissa tai osissa viimeisen toimitetun osan tai kappaleen vastaanottohetkellä; (c) tavarat toimitetaan toistuvasti tietyn ajanjakson ajan, kun ensimmäiset tavarat hyväksytään tilauksesta.

Ostaja voi peruuttaa tavaran toimitussopimuksen ennen peruuttamisajan alkamista.

Ostaja ei voi peruuttaa sopimusta, jos:

  • tavaroiden myynti tapahtuu kuluttajan erityisvaatimusten mukaisesti, räätälöityjä tuotteita tai tuotteita, jotka on erityisesti suunniteltu yhdelle kuluttajalle,
  • tavaroiden myynti on alttiina nopealle pilaantumiselle tai pilaantumiselle,
  • tavara myydään suojapakkauksessa, jota ei terveydellisistä tai hygieniasyistä pidä palauttaa ja jossa suojapakkaus on rikkoutunut toimituksen jälkeen (esim. elintarvikkeiden kanssa kosketuksiin joutuvat kannet),
  • tavaroiden myynti voi luonteensa vuoksi sekoittua erottamattomasti muihin tavaroihin toimituksen jälkeen.

Ostaja voi käyttää peruuttamisoikeuttaan kirjallisesti tai muulla pysyvällä välineellä (esim. sähköpostitse) tai lähettämällä tästä täytettynä lomakkeen.

Peruuttamisoikeutta voidaan käyttää myös lähettämällä peruuttamisilmoitus 14 päivän määräajan viimeisenä päivänä.

Myyjä on velvollinen 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen vastaanottamisesta palauttamaan Ostajalle kaikki myyjän Sopimuksen perusteella tai sen yhteydessä vastaanottamat maksut, mukaan lukien kuljetus-, toimitus- ja toimituskulut sekä muut kulut ja maksut. Myyjä palauttaa ostajalle maksun samalla tavalla kuin ostaja on suorittanut maksun. Ostaja voi sopia Myyjän kanssa muusta hyvitystavasta.

Myyjä ei ole velvollinen maksamaan Ostajalle lisäkustannuksia, jos Ostaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin Myyjän tarjoaman halvimman vakiotoimitustavan. Lisäkustannukset ovat Ostajan valitseman toimituskulun ja Myyjän tarjoaman halvimman vakiotoimitustavan hintaero.

Peruutustapauksessa myyjä ei ole velvollinen palauttamaan maksua ostajalle ennen kuin tavara on toimitettu ostajalle tai kunnes ostaja osoittaa, että tavara on lähetetty myyjälle, ellei myyjä ehdota, että tavara Ostaja itse tai hänen valtuuttamansa henkilö kerää.

Ostaja on velvollinen palauttamaan tavarat tai luovuttamaan ne Myyjälle tai myyjän valtuuttamalle henkilölle noudettavaksi 14 päivän kuluessa peruuttamispäivästä. Tämä määräaika katsotaan noudatetuksi, jos tavara on luovutettu kuljetettavaksi viimeistään määräajan viimeisenä päivänä. Tämä määräaika katsotaan noudatetuksi, jos tavara on luovutettu kuljetettavaksi viimeistään mainitun ajanjakson viimeisenä päivänä.

Peruutustapauksessa ostaja vastaa vain tavaran palauttamisesta myyjälle tai myyjän valtuuttamalle henkilölle tavaran vastaanottamisesta sekä sellaisten tavaroiden palautuskustannuksista, joita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa lähettää.
Ostaja on vastuussa tavaroiden arvon alenemisesta, joka johtuu tavaroiden käsittelystä yli sen, mikä on tarpeen tuotteiden ominaisuuksien ja toimivuuden määrittämiseksi.

Ostajalla on mahdollisuus testata tavaran toimivuutta toimituksen jälkeen, mutta hän ei voi käyttää tavaraa, jos hän peruuttaa sopimuksen. Tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden selvittämiseksi kuluttajan tulee käsitellä ja tarkastaa tavaroita vain samalla tavalla kuin tavallisessa kaupassa. Ostaja on velvollinen käsittelemään ja tarkastamaan tuotteita huolellisesti peruuttamisajan kuluessa.

8. Vaihtoehtoinen riidanratkaisu

Ostajalla - Kuluttajalla - on oikeus ottaa yhteyttä myyjään oikaisua varten (esim. sähköpostitse), jos hän ei ole tyytyväinen siihen, miten Myyjä on käsitellyt hänen vaatimuksensa tai jos hän uskoo, että myyjä on loukannut hänen kuluttajaoikeuksiaan. Jos Myyjä kieltäytyy vastaamasta tähän pyyntöön tai ei vastaa 30 päivän kuluessa sen lähettämisestä, kuluttajalla on oikeus valittaa vaihtoehtoiseen riidanratkaisuelimeen (ADR-elin) lain nro 391/2015 Coll. ADR-elimet ovat lain nro 391/2015 Coll. 3 §:n mukaisia laitoksia ja valtuutettuja oikeushenkilöitä. Luettelo ADR-elimistä löytyy Slovakian tasavallan talousministeriön verkkosivuilta. www.mhsr.sk . Kuluttaja voi tehdä hakemuksen lain 391/2015 Coll 12 §:ssä säädetyllä tavalla.

Kuluttaja voi myös tehdä valituksen ADR Alternative Dispute Resolution Platformin kautta, joka on saatavilla verkossa osoitteessa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

Vaihtoehtoista riidanratkaisumenettelyä voi käyttää vain kuluttaja - luonnollinen henkilö, joka kuluttajasopimusta tehdessään ja täyttäessään ei toimi elinkeino- tai ammattitoiminnassaan. Vaihtoehtoinen riidanratkaisu koskee vain Kuluttajan ja Myyjän välisiä kuluttajasopimuksesta johtuvia tai siihen liittyviä riitoja. ADR koskee vain etäsopimuksia. ADR-menettelyä ei sovelleta riita-asioihin, joissa riidan arvo on enintään 20 euroa. ADR-elin voi vaatia kuluttajaa maksamaan ADR-menettelyn aloittamisesta enintään 5 euron arvonlisäverollisen maksun.

9. Henkilötietojen suoja

Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on käyttää niitä sellaisen kuluttajasopimuksen täyttämiseen, jonka Myyjä tekee Ostajan kanssa tekemällä tilauksen tässä verkkokaupassa. Tämä kuluttajasopimus on myös laillinen perusta Ostajan tietojen käsittelylle. Ostajan tietojen toimittaminen on sopimuksen tekemisen kannalta välttämätön sopimusehto. Henkilötietojen antaminen on edellytys Myyjän verkkokaupassa ostamiselle. Kaikkien vaadittujen henkilötietojen toimittamatta jättäminen Myyjälle voi johtaa ostosopimuksen tekemisen epäonnistumiseen.

Henkilötietoja käsitellessään Myyjä toimii henkilötietojen suojasta annetun lain 18/2018 mukaisesti ja käsittelee vain kuluttajasopimuksen tekemiseen tarvittavia henkilötietoja.

Myyjä käsittelee Ostajan henkilötietoja regular-perusteella.

Ostajan henkilötietoja säilytetään Myyjän tietojärjestelmässä kymmenen vuotta.

Ostajalla on oikeus ja mahdollisuus päivittää henkilötietojaan verkkotilassa verkkokaupan verkkosivuilla, asiakasalueella, kirjautumisen jälkeen tai muussa muodossa (sähköpostitse, kirjallisesti).

Kuluttajasopimusta varten henkilötietoja voidaan luovuttaa kolmansille osapuolille - kuriiriyrityksille ja kirjanpitoasiakirjoja käsittelevälle yritykselle.

Ostajan henkilötietoja ei luovuteta.

Myyjä voi luovuttaa asiakkaan henkilötiedot (sähköpostiosoite) Heureka Shopping sro:lle ainoastaan "Verified by Customer" -ohjelman tarkoitusta varten saadakseen ostajalta palautetta myyjän verkkokaupassa tehdystä ostoksesta. myymälä.

Ostajalla on oikeus saada myyjältä vahvistus sille, mitä ostajan henkilötietoja käsitellään myyjän verkkokaupassa. Ostajalla on oikeus saada pääsy näihin tietoihin sekä käsittelyn tarkoitukseen, käsiteltyjen tietoryhmien tietoihin, kenelle henkilötietoja luovutetaan, henkilötietojen säilytyksen kestoon, tehdäänkö automaattisia yksittäisiä päätöksiä, mukaan lukien profilointi.

Edellä mainittujen henkilötietojen ensimmäinen luovutus Ostajalle on maksutonta. Ostajan pyytämien henkilötietojen toistuvasta toimittamisesta veloitetaan 5 € käsittelymaksu.

Ostaja voi vaatia Myyjää oikaisemaan tai täydentämään kaikki ostajaan liittyvät puutteelliset henkilötiedot. Ostaja voi pyytää tietojensa poistamista tai tietojen käsittelyn rajoittamista. Ostaja voi myös vastustaa henkilötietojensa käsittelyä.

Ostajan henkilötietojen käsittely on tarpeen myös arkistointia varten (Slovakian lainsäädäntöön perustuvan Myyjän velvoitteen täyttämiseksi, esim. säilyttää kirjanpitoasiakirjoja kymmenen vuoden ajan). Jos Ostaja pyytää kauppasopimuksen yhteydessä käsiteltyjen henkilötietojen poistamista, hänen pyyntönsä voidaan evätä.

Ostajalla on oikeus vaatia Myyjää rajoittamaan Ostajan henkilötietojen käsittelyä, jos Ostaja kiistää henkilötietojen paikkansapitävyyden sinä aikana, joka on tarpeen Myyjän tarkastaakseen henkilötietojen oikeellisuuden.

Ostajalla on oikeus saada häntä koskevat henkilötiedot, jotka hän on toimittanut Myyjälle jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä ja koneellisesti luettavassa muodossa. Ostajalla on oikeus siirtää nämä henkilötiedot toiselle toimijalle, mikäli se on teknisesti mahdollista.

Ostajalla on oikeus vastustaa tietojensa käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin. Hän voi myös vastustaa, jos hänen tietojaan käsitellään myyjän oikeutetun edun vuoksi.

Mikäli ostaja epäilee, että hänen tietojaan käsitellään lainvastaisesti, hän voi esittää Henkilötietojen suojatoimistolle pyynnön henkilötietojen suojamenettelyn aloittamiseksi.

Yllä oleva henkilötietojen tietosuojakäytäntö koskee myös sopimusta edeltäviä suhteita (eli rekisteröitymistä verkkokauppaan tulevaa ostoa varten tai esimerkiksi tarjouksen tai tiedon pyytämistä myyjän tuotteista ja palveluista).

10. Sähköpostien lähettäminen

Myyjällä on oikeus lähettää ostajalle seuraavan tyyppisiä sähköposteja:

  • tapahtumasähköpostit - tiedot tilauksen tilasta,
  • ostettujen tuotteiden luokituspyyntö (enintään 1x tilausta kohti, tilauksen peruutusmahdollisuus),
  • henkilökohtaiset tuoteostosuositukset perustuen jo ostettuihin tuotteisiin (enintään 1x kuukaudessa tilauksen peruutusmahdollisuudella).

11. Evästeet

Verkkokaupan moitteettoman toiminnan varmistamiseksi Myyjä voi tallentaa Ostajan laitteelle pieniä datatiedostoja - evästeitä, joiden avulla verkkokauppa muistaa tietoja toiminnoista ja asetuksista (esim. kirjautumisnimi, kieli, fonttikoko jne. .) tietyn ajan. Myyjän verkkokauppa käyttää evästeitä muistaakseen ostajan käyttäjäasetukset ja verkkokaupan tarvittavan toiminnan varmistamiseksi tai markkinointitarkoituksiin. Ostajat voivat poistaa laitteelleen tallennetut evästeet ja tarvittaessa asettaa laitteensa internetselaimen estämään evästeiden tallentamisen. Tällöin ostaja saattaa joutua muokkaamaan joitakin asetuksia manuaalisesti palatessaan verkkokauppaan, ja jotkin verkkokaupan palvelut tai ominaisuudet eivät välttämättä toimi.

Valtuutettu myyjä
Wacaco, Cafelat, Flair ja paljon muuta
Ilmainen toimitus EU:hun
yli 150€ tilauksiin
EU:n toimitus
toimitus kaikkiin EU-maihin
Tavarat EU:n varastossa
lähetämme omasta varastostamme