• Cafelat Robot mattamusta

Arvostelut Cafelat Robot barista (matte black)

Cafelat Robot -barista on saanut asiakkailta erinomaisia arvosteluja, ja monet korostavat sen poikkeuksellista rakennuslaatua ja ajatonta retromuotoilua . Käyttäjät arvostavat sitä, että se on kestävä tuote, joka on valmistettu korkealaatuisista materiaaleista ja näyttää kestävän ikuisesti. Tällä kahvikoneella valmistettua espressoa kuvaillaan usein poikkeuksellisen kermaiseksi ja herkäksi , verrattavaksi ammattimaisiin kahvikoneisiin, ja monet asiakkaat toteavat löytäneensä espresson todellisen taian. Helppo käyttö ja minimaalinen huoltotarve ovat muita tärkeitä etuja, joita asiakkaat korostavat mielellään. Nopea toimitus ja myyjien erinomainen asiakastuki mainitaan myös usein positiivisina asioina.

Vaikka valtaosa arvosteluista on erittäin positiivisia, jotkut käyttäjät ovat huomanneet pieniä puutteita, kuten maalipinnan ja kiillotettujen metalliosien mahdollisia hienovaraisia epätäydellisyyksiä tai vähemmän ergonomisia kahvoja , jotka vaativat hieman enemmän voimaa halutun paineen saavuttamiseksi. Jotkut ovat myös ilmoittaneet, että painemittari voisi olla paremmin sijoitettu helpomman lukemisen takaamiseksi. Näistä pienistä seikoista huolimatta kokonaistyytyväisyys on edelleen korkea, ja Cafelat Robot -baristaa pidetään loistavana sijoituksena kahvin ystäville, jotka etsivät laadukasta manuaalista espressoa yksinkertaisella työnkululla ja mahdollisuudella kokeilla.

479,00 €
Veroton: 381,67 €
Loppuunmyyty
odotettu saatavuuspäivä: 23.06.2026

Katso myös nämä tuotteet

Tuotearvostelut Cafelat Robot barista (matte black)

Vladimir
18.03.2026
Paras ja luotettavin espressokone.
• Arvioitu klo 4barista.hu
Nil
14.06.2026
Laadukkaat materiaalit, ammattimainen työnjälki, nopea toimitus. Ajaton kappale. Kaunis viesti pakkauksessa. Onnistuin tekemään erittäin herkullista kahvia jopa vanhasta kahvista. Pelkäsin katuvani sitä, mutta olen täysin tyytyväinen. Ainoa asia, johon täytyy tottua, on sylinterin avaaminen.
Minőségi anyagok, profi megmunkálás gyors szállítás. Örök éltű darab. Kedves üzenet a dobozon. Még öreg kávéból is nagyon finom kávét tudtam készíteni. Féltem, hogy meg fogom bánni, de teljesen elégedett vagyok. Egyedül a tamper amit meg kell szokni.
• Arvioitu klo 4barista.de
Niclas
11.06.2026
Toimitus oli odotetusti vaikea GLS:n vuoksi. Itse tuote on kuitenkin virheetön ja toimii täydellisesti. Vuosien kokemuksen jälkeen V60:n kanssa halusin vihdoin robottiespressokoneen, ja oppimiskäyrä oli sujuva. Myös rakenteen laatu on erinomainen – voi heti sanoa, että tämä laite kestää ikuisesti. Ostin myös pienen peilin, jotta näen paremmin, milloin kiekko on täysin kyllästynyt. Erittäin hyödyllinen aloittelijoille. Kaiken kaikkiaan erittäin suositeltava!
Lieferung war aufgrund von GLS erwartbar schwierig. Das Produkt ist allerdings makellos und funktioniert super.
Nach jahrelanger v60 Erfahrung wollte ich nun auch einen Robot und die Einarbeitung verlief problemlos. Die build-quality ist ebenfalls großartig - man merkt sofort, dass das Teil ewig halten wird. Ich habe mir noch einen kleinen Spiegel dazugekauft, um besser erkennen zu können, wann der Puck komplett saturated ist. Für Anfänger sehr hilfreich. Insgesamt sehr empfehlenswert!
• Arvioitu klo 4barista.ro
Petre
06.06.2026
*Päivitys ensimmäiseen arvosteluun: Kiillotin maalipinnan naarmut onnistuneesti akryylikellokristalleille tarkoitetulla "polywatch"-kiillotussarjalla. Joten... nyt 4/5 tähteä! ... En tiedä, kuuluuko manuaalinen kiillotus kahviharrastukseen... vai olenko ehkä väärässä :)
*Actualizare la prima recenzie: Am polisat cu succes zgarieturile de pe vopsea cu kit-ul polish "polywatch" pt. cristaluri acrilice de ceasuri.
Asadar...4 din 5 stele acum! ... lustruirea manuala nu stiu sa fie inclusa in hobby-ul cafelei...sau poate ma insel eu :)
• Arvioitu klo 4barista.ro
Petre
05.06.2026
Muutama vuosi sitten omistin kermanvärisen Cafelat Robotin... poikkeuksellisen viimeistely, ilman virheitä, todellinen taideteos! Kävi ilmi (valitettavasti), että Cafelatin tehdas ei olekaan taikamaa ja että he valmistavat myös kopioita, joissa on hienoja naarmuja maalissa, epätäydellinen männän viimeistely ja joidenkin metalliosien maalaismainen ulkonäkö... kyllä... "vihreä robottini vuodelta 2026" on tavallinen tuote, "keskimääräistä" laatua. PS: joku kertoisi herra Paulille, että maalatut ja lakatut metalliosat eivät ole karkeilla pinnoilla ja niitä tulee käsitellä varoen!
In urma cu catica ani am detinut un Cafelat Robot crem ...finisare exceptionala, fara niciun cusur, o adevarata opera de arta! Se dovedeste (din nefericire) ca fabrica Cafelat nu este un taram magic si ca produce si exemplare cu zgarieturi fine pe vopsea, cu finisaj imperfect al pistonului si cu aspect rustic al unor piese de metal....da..."robotul meu verde din 2026" este un produs obisnuit, de o calitate "average". PS: cineva sa-i spuna d-lui Paul ca piesele metalice, vopsite si lacuite nu se aseaza pe suprafete rugoase si se manevreaza cu grija!
• Arvioitu klo Cafebarista.fr
Anna
05.06.2026
Erinomainen tuote. Erittäin nopea ja huolellinen toimitus!
Excellent produit. Envoi très rapide et soigné !
• Arvioitu klo 4barista.com
overmedium
31.05.2026
Kyllä, Robot on juuri sitä!! Jos mietit tämän ostamista, hanki se. Niin yksinkertainen kone, joka tuottaa uskomatonta espressoa ja kestää vuosia ja vuosia. Tein tilaukseen pienen ongelman, koska en laittanut asuntoni numeroa tilaukseen. Lähetin heille sähköpostia, ja he korjasivat sen välittömästi ja lähettivät samana päivänä. Myös toimitusaika DHL:n kanssa oli erittäin nopea - sain tilauksen kaksi päivää myöhemmin Yhdysvaltojen itärannikolle / New Yorkiin!! Upeaa! Olen tyytyväinen sekä koneeseen että 4baristaan - win-win-tilanne.

Yes, the Robot is all that!! If you are on the fence about buying this - just get it. Such a simple machine that produces amazing espresso and will last for years and years and years.

I created a small issue with the order in that I did not put my apartment number on the order. I sent them an email and they fixed it immediately and shipped out that day.

Also, ship time was extremely fast with DHL - I received two days later to east coast U.S. / nyc!! Amazing!

So am happy with both the machine and 4barista - win/win

• Arvioitu klo Kafesbarista.gr
George
28.05.2026
Hallitset koko prosessia ja voit helposti valmistaa erinomaista espressoa. Se on myös erittäin kaunis laite, sitä on helppo käyttää, säästät huoltokuluissa ja se on erittäin helppo puhdistaa. Se vaikuttaa korkealaatuiselta. Mielestäni sen hinnan pitäisi olla parempi, se on kallis.
Ελέγχεις όλη την διαδικασία και μπορείς εύκολα να φτιάξεις εξαιρετικό εσπρέσο. Επίσης είναι πολύ όμορφη μηχανή, είναι απλή στην λειτουργία της, γλιτώνεις τα service και καθαρίζεται πολύ εύκολα. Φαίνεται ποιοτική. Θεωρώ οτι η τιμή της θα έπρεπε να ειναι καλύτερη, είναι ακριβή.
• Arvioitu klo 4barista.com
Joseph
28.05.2026
Olen todella tyytyväinen robottiin. Se saapui täydellisessä kunnossa ja toimitus oli erittäin nopea.
I'm really enjoying the Robot. It arrived in perfect condition and delivery was very fast.
• Arvioitu klo 4barista.com
Will
23.05.2026
Rakastan Cafelat Robottiani. Se saapui täydellisen nopeasti ja hyvässä kunnossa. Rakastan asiakaspalvelun pakkaukseen kirjoittamaa viestiä ja lahjaksi annettua suojakalvoa. Kiitos 4barista!!
I love my Cafelat Robot. It arrived perfectly quickly and in great condition. I love the message customer service wrote on the box and the tamper pad they gifted me. Thank you 4barista!!
5/5
141 arvostelua
136
3
2
0
0
Kirjoita arvostelu
Nimesi
Arviosi
+

Arvostelu

Asiakkaidemme arvostelut
Trustpilot reviews
Reviews 69 • Excellent
4.9
more reviews
Flair PRO 2
Valtuutettu myyjä
Wacaco, Cafelat, Flair ja paljon muuta
Erikoisjälleenmyyjä
tuki ennen ja jälkeen oston
EU:n toimitus
toimitus kaikkiin EU-maihin
Tavarat EU:n varastossa
lähetämme omasta varastostamme
Ilmainen toimitus EU:hun
yli 400,00 € tilauksiin